Over ons

Re-Fuse is een unieke Limburgse band die u voorziet van een heerlijk avondje vol sprankelende, energieke en knallende Pop- en Rock covers.

Uniek vanwege de de vriendschap en de energie die we uitstralen en waarmee we iedere kroeg, zaal of tent zeker weten op de kop zetten! Ook uniek omdat we niet de standaard uitgemolken covers ten gehore brengen en we de breedte in gaan qua stijl!
Covers van Anouk, Skunk Anansie, Tracy Bonham, Duffy, Adele, En Vogue, maar ook van AC/DC, Go Back to the Zoo, Blur en de Fun Lovin’ Criminals. Met andere woorden, van lekkere Rock via de bekende Pop-klassiekers, de Blues en de Disco naar zo nu en dan een heerlijk staaltje Soul. Niets is ons te gek, als we jullie maar kunnen vermaken!
Tja….eigenlijk moet je dit gewoon een keer komen ervaren op een van onze optredens. Naast gitaar, toetsen, bas en drums hebben wij namelijk het genoegen om met een dijk van een zangeres ten strijde te trekken. te weten….onze Aline.

De toetsen en special effects worden met fair en passie verzorgd door Ron. Tevens is Ron een van de mannen die ook nog eens vocaal goed uit de hoek weet te komen, niet bang is om een bijdrage te leveren aan de percussie en indien nodig neemt hij ook nog eens de mondharmonica ter hand. Wat is een Pop en Rock band zonder een goed knallende en inspirerende gitarist? Onze Frank is binnen onze gelederen hiervoor verantwoordelijk. Met zijn puike gitaarwerk en swingende solo’s weet hij het publiek (en ons natuurlijk ook) aan te zetten om helemaal uit hun (en ons) dak te gaan.
De strakke, groovende bas-lijnen worden door onze Michel gebracht. Ook Michel weet zich vocaal goed te verkopen als backin’vocal bij de dames, maar ook deinst hij niet terug om hier en daar een nummer voor eigen rekening te nemen. Last but not least, het kloppende hart van de band, Ramon.
Zijn strakke beats, goed getimede breaks en energieke drumspel maakt de band compleet.
Ben je benieuwd geworden naar Re-Fuse? Kom ons dan zeker een keer opzoeken tijdens een van onze optredens of ga naar de contact pagina om ons te boeken.

We’ll keep in touch!!

Laat een antwoord achter